نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 12:01

کارآمدی مهم‌ترین کار مدیران در جهاد تبیین است

استاندار کردستان با بیان اینکه کارآمدی مهمترین گام و وظیفه مدیران در جهاد تبیین است، گفت: بذر تبیین در زمینی می روید که زمینه کارآمدی مدیران در آن وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در همایش تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت اداری که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما از سپیده‌دم پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره درگیر مبارزه و جنگ با دشمنان بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های دشمنان انقلاب اسلامی این است که هیچ وقت از دشمنی خود منصرف نمی‌شوند و همواره این دشمنی را از قالبی به قالب دیگر و از توطئه‌ای به توطئه دیگر تغییر داده‌اند.

استاندار کردستان افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور ما با دشمنان در طول این چهار دهه بر سر یک کلیدواژه مهم به نام کارآمدی بوده است.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: از اهداف بزرگ دشمنان در همه فتنه‌ها و توطئه‌ها این بوده که اثبات کنند نظامی مبتنی بر شریعت مبین اسلام و مدلی که جمهوری اسلامی ارائه کرده کارآمدی لازم برای اداره امور جامعه ندارد.

وی اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین تکالیف و وظایف همه متولیان و دست اندرکاران و متولیان این است که در هر جایگاه و سطح از مسئولیتی کارآمدی را به اوج برسانند.

استاندار کردستان افزود: هر وقت به شخصیت‌های بزرگی مانند شهید سلیمانی فکر می‌کنم می‌بینم در کنار همه ویژگی‌ها از جمله اخلاص، ایثار، مقاومت و تلاش در مسیر حقیقت ویژگی بارز کارآمدی را در بالاترین سطح داشته است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: اینکه در عمل چقدر می.توانیم کارآمد باشیم و هرانچه به ما سپرده شده را به درستی انجام دهیم از ویژگی‌های کارآمد بودن است.

وی گفت: شاید یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش رسیدن به آن نقطه کارآمدی است که همه باید در مسیر رسیدن به آن تلاش جدی داشته باشیم.

استاندار کردستان در ادامه با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن سیاست‌های جهاد تبیین افزود: اولین وظیفه مدیران در جهاد تبیین این است که مسئولیت و کارهای خود را به نحو احسن انجام دهند چرا که خیلی وقت‌ها تبیین حقایق و پیشرفت‌های انقلاب گرفتار مزاحمت.های ذهنی است که از ناکارآمدی مدیران شکل می‌گیرد.

استاندار کردستان اظهار کرد: در برخی اوقات وقتی جامعه دانشگاهی، روحانی و ...می‌خواهند حقایق انقلاب را برای نسل جدید و سایر اقشار جامعه تبیین کنند با یک سری ناکارآمدی مدیران مواجه می‌شود.

زارعی.کوشا گفت: بذر تبیین در زمینی می‌روید که زمینه کارآمدی مدیران باشد لذا این همایش یک قدم در مسیر نزدیک شدن به کارآمدی کامل است.

وی با بیان اینکه امروز ما در جامعه یک سری مشکلات داریم که نیاز به شناخت دقیق مسئله و حل مسئله دارد تصریح کرد: تکریم مردم، ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره وری از مولفه‌های مهم در راستای رسیدن به کارآمدی است.

وی عنوان کرد: مجموعه استانداری‌ها و دفاتر بازرسی یکی از مراجعی هستند که مردم به آنها رجوع کرده و در مسیر رفع مشکلات به آنها امید دارند امیدواریم زمینه تحقق کامل سه مولفه مهم تکریم مردم، ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره‌وری در تمام ادارات ما فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067830

مهمترین اخبار ایران و جهان: