نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 21:45

وفای به عهد و ولایت‌مداری از خصایص بسیجیان است

گرگان- مسئول اشراف سازمان بسیج مستضعفین گفت: وفای به عهد و ولایت‌مداری از صفات بارز شجره طیبه و بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مقداد فرمانی عصر جمعه در جشنواره مالک اشتر سپاه گرگان اظهار کرد: از صفات بارز شجره طیبه و بسیجیان این است که اگر با امام و شهدا عهدی بستند، بر عهد خود می‌مانند و این نشان دهنده روحیه ولایت مداری آنها است.

مسئول اشراف سازمان بسیج مستضعفین افزود: شجره طیبه دارای روح است و ثبات ندارد بلکه دارای پویایی بوده و دائم در حال رشد و تعالی است.

وی گفت: بسیج پویا است، تا دیروز بسیج در فضای مجازی و فضاهای علم و فناوری نوین فعالیت نداشت اما امروزه می‌بینید بسیج در این فضاهای جدید در حال جهاد است.

فرمانی بیان کرد: امروز میانسال ها پرچم انقلاب را به دست جوان‌ترها داده‌اند و می‌بینیم جوان‌های بسیجی با همان انگیزه و انرژی در حال خدمت به مردم در جامعه هستند.

مسئول اشراف سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروزه بسیج چنان کاربردی و با اهمیت شده است که مشاهده می‌کنیم در مواقع بحران تا اسم و لفظ بسیج به وسط میدان می‌آید آن بحران کنترل می‌شود.

وی گفت: حضرت آقا در بیانیه گام دوم هفت توصیه می‌فرمایند که این هفت سفارش برای بسیج و بسیجی به منزله دستور بوده و از مهم‌ترین این توصیه‌ها سبک زندگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239674

مهمترین اخبار ایران و جهان: