نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 12:49

البرز برای تحقق شعار سال آماده است/ رفع معضل واحد‌های صنعتی تسریع می‌شود

استاندار البرز گفت: مسائل و موضوعات استانی در حوزه تولید، صنعت و تجارت را با تعامل مدیران مربوطه حل خواهیم کرد و مواردی که در سطح کلان کشور نیاز به چاره اندیشی دارد، منتقل و پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ضرورت دارد شهرک های صنعتی استان با مدیریت حق شارژ و تعامل واحدهای مستقر نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها، نظافت، زیباسازی و... اقدام کنند، بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه، آگاهی‌بخشی و همکاری بواسطه مسؤولیت‌های اجتماعی فعالان اقتصادی، تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور استان البرز در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور، ادامه داد: این استان ظرفیت‌های فراوانی در تولید و صادرات دارد و می‌تواند با احصا نقاط ضعف و قوت این دوره، در دوره بعد با قدرت بیشتری حاضر شود.

عبداللهی گفت: امید است با تلاش‌های صورت گرفته و عزمی که برای تحقق شعار سال معطوف شده، بتوانیم در راستای افزایش تولید استان و به تبع آن کشور و کاهش تورم در جهت تصمیم سازی و رفع موانع تولید و صنعت و تجارت استان گام برداریم.

وی افزود: مسائل و موضوعات استانی در حوزه تولید، صنعت و تجارت را با تعامل مدیران مربوطه حل خواهیم کرد و مواردی که در سطح کلان کشور نیاز به چاره اندیشی دارد، منتقل و پیگیری می‌کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211230

مهمترین اخبار ایران و جهان: