نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:46

مسیر نوین ارتش پس از انقلاب ایجاد شد

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: مسیر نوین نیروی هوایی ارتش پس از انقلاب اسلامی آغاز شد و پس آن افتخار آفرینی های زیادی در جامعه روی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: در ایامی قرار گرفته‌ایم که مراسم اعتکاف قرار گرفته است و همچون سالیان گذشته مراسم اعتکاف در مسجد جامع شیراز برگزار می‌شود این مراسم قرار است در تمامی مساجد استان فارس برگزار شود و امید است تمامی افراد جامعه در این مراسم معنوی حضور پر شوری داشته باشند.

وی ادامه داد: ۱۳ رجب سالروز ولادت اما علی (ع) و نام گذاری روز پدر است این در حالی است که پدر بودن دارای شاخصه‌های مختلفی است که امام علی (ع) در خصوص این شاخصه‌ها می‌فرمایند که پیامبر (ص) رفتاری کریمانه با فرزندان و تمامی مردم داشته اند و ما هم اگر می‌خواهیم عنوان پدر بودن را داشته باشیم باید سعی کنیم صفات این بزرگواران در ما وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص نیروی هوایی نیز تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش در ابتدای انقلاب کاری کردند که دل همه ما را گرم شد و عظمت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و همه دنیا را مبهوت و همه ایرانی‌ها را مجذوب خود کردند. هرچه زمان بگذرد ما مدیون این عزیزان بوده و هستیم

ایت الله دژکام ادامه داد: مسیر نوین ارتش و نیروی هوایی از روزهای آغازین انقلاب شروع شد و بعدها افتخارات فراوان آفریدند یک نمونه از چهره‌های تابان نیروی هوایی شهید والا مقام شهید عباس دوران است. کسی که به قلب دشمن در بغداد زد تا عظمت ایران و اسلام را یک بار دیگر اثبات کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: پرداخت به مسائل معرف اسلامی یکی از ویژگی‌هایی است که همواره باید به این موضوع پرداخته شود از این رو اولین بحث که در باب توحید بود که به ان پرداخته شده بود و در جایگاه دوم نیز باید نسبت به دشمن شناسی در جامعه اسلامی اقدام کرد.

وی ادامه داد: ما انقلاب کرده‌ایم و حرف حق می‌خواهیم بزنیم و کسی دشمن ما نخواهد بود اشتباه است زیرا حق همواره دارای دشمن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016979

مهمترین اخبار ایران و جهان: