نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:24

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در اردبیل برپا شد

اردبیل - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری کانون اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک زاده فرد صبح پنجشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در مرکز فرهنگی هنری شماره دو اردبیل اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان و همچنین محصولات فرهنگی و سرگرمی شامل انواع اسباب بازی، جورچین و بازی‌های فکری با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.

وی ادامه داد: کتاب‌های ارزشمندی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود شامل موضوعاتی در حوزه داستان، شعر، هنر، کتاب‌های دینی و مذهبی و رمان نوجوان می‌باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل است، تصریح کرد: نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۸ میزبان کودکان و نوجوانان و اولیای آن‌ها در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون اردبیل واقع در شهرک سبلان خواهد بود.

ملک‌زاده فرد در بخش دیگری از سخنان خود معرفی کتاب‌هایی با فرهنگ انقلاب و موضوعت دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و افزود: آشنایی نسل جدید با آموزه‌های انقلاب به تحکیم بنیان‌های جمهوری اسلامی منجر می‌شود.

وی گفت: نوجوانان با جایگزین کردن کتاب به جای فضای مجازی علاوه بر آموزش‌های صحیح از تبلیغات نیرنگ آلود این فضا دور شده و در کنار آن سلامت جسمی و روحی خود را نیز تضمین می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014535

مهمترین اخبار ایران و جهان: