نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 17:10

الهامی: شجاعی جزو نوابغ فوتبال ما است/ هوادار به چیزی که انتظار داشتیم رسیده است

سرمربی هوادار گفت: مسعود جزو نوابغ فوتبال ما است و امیدواریم از وجود او استفاده خوبی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در حاشیه تمرین تیم هوادار اظهار داشت: در نیم فصل بودیم و چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و چند بازی دیگر از جمله مسعود شجاعی که از او شناخت داشتم به ما اضافه شدند. مسعود جزو نوابغ فوتبال ما است و امیدواریم از وجود او استفاده خوبی کنیم تا هواداری که به جایگاه قابل احترامی که رسیده در ادامه راه هم موفق باشد.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی اضافه خواهند شد، گفت: باید ببینیم شرایط تیم چطور است. در حال حاضر چند بازیکن ما پیشنهاد  دارند و نامه زده‌اند. نمی‌دانیم که می‌توانیم به آنها رضایت نامه بدهیم یا خیر.صلاح نیست به آنها بگوییم که کدام باشگاه‌ها نامه زده‌اند. با توجه به اینکه خودمان اخحتیاج داریم پافشاری می‌کنیم که بمانند ، اما اگر نشد هم اشکالی ندارد. بیشتر نفراتی که قرار است جذب کنیم هم با خود من کار کرده‌اند و شناخت داریم. 

سرمربی هوادار در مورد اینکه از جایگاه فعلی هوادار راضی هستید یا خیر، گفت: جایگاه با کیفیت فوتبال فرق دارد، ما هوادار هستیم و باید به اندازه هوادار انتظار داشته باشند. روز اولی هم بودم گفتم امسال چالش سختی داریم و تلاش من و بچه ها این است که تیم را قابل احترام بکنیم. به نظر من انصافا به این چیزی که می‌خواستیم رسیده است و مدیریت باشگاه و بازیکنان هم زحمت می‌کشند. امیدوارم با وجود شجاعی که با تجربه است و خودم عاشقانه دوستش دارم و جنتلمن واقعی است به شرایط بهتری برسیم. فوتبال ما به بازیکنانی مانند مسعود احتیاج دارد تا از آنها استفاده کند. نه در زمینه ورزشی بلکه اجتماعی و خانوادگی هم می‌تواند الگو باشد. فکر می‌کنم او دو سال دیگر هم می‌تواند یکی از بهترین  بازیکنان ما باشد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 982979

مهمترین اخبار ایران و جهان: