نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 17:15

۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در سطح کشور اتفاقات خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه روستاها و اغلب شهرهای ما تا اوایل انقلاب از داشتن آب و برق و دیگر زیرساخت‌ها محروم بودند اضافه کرد: انقلاب اسلامی باعث تحویل در بهره‌مندی مردم از امکانات و زیرساخت‌ها شده است.

استاندار بوشهر حمایت از بخش خصوصی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: بخش خصوصی با منابع و زمان کمتر خروجی بهتری را نسبت به بخش دولتی دارد.

وی راه نجات اقتصاد را حمایت از بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان بوشهر باید با همه ظرفیت و توان خود از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در زمینه تولید و صنعت حمایت کنند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی از افتتاح و یا آغاز ۷.۵ میلیون دلار پروژه در استان طی دهه فجر خبر داد و بیان کرد: در جنگ اقتصادی قرار داریم و بخش خصوصی یک به یک این خاکریزها را فتح می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید اعتماد بخش خصوصی را جلب کنیم، افزود: پروژه‌های بزرگ اقتصادی در استان بوشهر در دست اجرا است که باید حمایت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013335

مهمترین اخبار ایران و جهان: