نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 16:20

توهین به قرآن و سپاه پاسداران را اوج استیصال غرب است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نفوذ اسلام و ارزش های اسلامی در بین جوامع غربی، گفت: توهین به قرآن و سپاه پاسداران را اوج استیصال غرب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد از قرآن کریم با عنوان بالاترین تبیین در حیات بشری یاد کرد.

وی توهین به قرآن و سپاه پاسداران را اوج استیصال غرب دانست و افزود: اهانت به قرآن و سپاه محکوم است زیرا فریاد قرآن تبیین است و هیچ کتابی به اندازه قرآن تبیین ندارد و قرآن کتاب فطرت است و یقیناً در آینده جهان قرآن پاسخگویی گمشده انسان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند باید تبیین کنیم و در بدنه جامعه نشاط و امیدواری ایجاد کنیم و باید هر چقدر استکبار ناامیدی ایجاد می کند ما باید در بدنه جامعه امیدواری ایجاد کنیم.

علما بیان کرد: چرا با قرآن و سپاه اینگونه رفتار می کنند زیرا قرآن چراغی است که روشنگری آن خط سیاه استکبار را نابود می کند و باید بدانیم سپاه یعنی ارتش، نیروی‌انتظامی و بسیج، و نیروهای مسلح اقتدار ایران است.

وی ادامه داد: اسلام سرمایه دار است و با این سرمایه مردم را حفظ کنیم، به مردم نشاط و امیدواری بدهیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امام با تبعید به نجف و فرانسه اسلام و انقلاب اسلامی را تبیین کرد و لذا باید بدانیم ما دهه فجر را جشن می گیریم اما باید واقف باشیم که این انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفت و توانست سنگر های معنوی جهان را فتح کند.

علما گفت: اساس این برنامه ها و جشن ها باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود زیرا نسل های آینده باید بدانند این انقلاب بزرگ چگونه بدست آمده است.

وی اضافه کرد: باید در جلسات ما منتقدین هم حضور داشته باشند تا بدانند دستاوردهای انقلاب اسلامی چگونه و با چه سختی های بدست آمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002935

مهمترین اخبار ایران و جهان: