نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 22:52

متهم به 27 فقره سرقت خودرو در تور پلیس

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متهم به 27 فقره سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودرو در محدوده مراکز تجاری سطح شهر مشهد، ماموران اداره مبارزه با سرقت خودرو در پلیس آگاهی مشهد پرونده ویژه ای برای دستگیری عاملان این سرقت های سریالی تشکیل دادند.

وی افزود: در بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، تصاویر از مرد و زنی جوان بدست آمد که نشان می داد که این افراد در پوشش مشتری با پرسه زنی در مراکز تجاری، سوئیچ و تلفن همراه رها شده مشتریان یا مغازه دارها بر روی ویترین مغازه را کش روی و پس از شناسایی خودرو از طریق ریموت اقدام به سرقت آن می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی با تجمیع تصاویر به دست آمده و با اشراف اطلاعاتی یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است را شناسایی کردند. کارآگاهان با کار گسترده اطلاعاتی، محل اختفای متهم را در محدوده بلوار رسالت ردزنی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: ماموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو سواری رانا و تعداد زیادی البسه نو که به همراه خودرو رانا سرقت شده بود را کشف کردند. 

وی اضافه کرد: متهم که اعتیاد به موادافیونی دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت ۱۴ دستگاه خودرو سواری شامل؛ ۶ دستگاه ام وی ام، ۲ دستگاه رانا، ۳ دستگاه پژو۲۰۶، یک دستگاه سمند و ۲ دستگاه پژوپارس، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه انواع تلفن همراه هوشمند با همدستی یک زن جوان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم پس از سرقت، خودروها را به مناطق خلوت حاشیه شهر منتقل و بعد از اوراق قطعات، آن ها را به یک مالخر در محدوده خواجه ربیع به فروش می رسانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266835

مهمترین اخبار ایران و جهان: