نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 17:45

مدیرکل ارشاد یزد: هنرمندان و اصحاب رسانه مروج شعار سال باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان باید در کنار سایر هموطنان عزم خود را جزم کرده‌ تا نقش بی‌بدیلی در فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال ایفا کنند، گفت: ترویج شعار مهار تورم، رشد تولید در جامعه مهمترین وظیفه پیش‌روی هنرمندان، اصحاب فرهنگ، قلم و رسانه است.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان،‌ در خصوص راهکارهای تحقق شعار سال اظهار کرد: هر ایرانی هر جایگاهی که دارد باید در تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به آن به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان این‌که قطعاً اقدام و عمل به فرامین مقام معظم رهبری گره‌گشای مشکلات کشور درتمامی زمینه‌ها است، افزود: با حمایت صحیح از تولیدکنندگان داخلی، قشر کارگر، تولیدات و پرهیز از اسراف می‌توان زمینه رشد تولید را فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تعهد داشتن به حفظ سرمایه‌های داخلی را از الزامات جامعه کنونی برای خروج از بحران اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اصلی مهار تورم و رشد تولید حرکت در مدار فرهنگ است.

عابدی  با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان باید در کنار سایر هموطنان عزم خود را جزم کرده‌  تا نقش بی‌بدیلی در فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال ایفا کنند، گفت: ترویج  شعار "مهار تورم، رشد تولید" در جامعه مهمترین وظیفه پیش‌روی هنرمندان، اصحاب فرهنگ، قلم و رسانه است.

وی حمایت از تولیدات و محتویات فرهنگی را از اولویت‌های فعالان حوزه فرهنگ و ارشاد برشمرد و تصریح کرد: یقیناً فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان یزد دوشادوش دیگر همکاران خود با تولید محتویات و آثار نفیس و تاثیرگذار در ترویج و تحقق شعار سال عمل خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد استفاده صحیح از کالاها و پرهیز از اسراف را از راهکارهای مهم مهار تورم دانست و خاطرنشان کرد:  نهادینه کردن فرهنگ مصرف، اعتماد به تولیدات داخلی و عمل به آموزه‌های دینی می‌تواند نقش مهمی را در رشد اقتصادی کشور داشته باشد و در این صورت است که اقتصاد کشور پویا و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138535

مهمترین اخبار ایران و جهان: