نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 20:32

شجاعی: شخصیت خودمان را مقابل پرسپولیس نشان دادیم/ مربی ایرانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید کارشناسان نظر نهایی را بدهند ولی به نظرم مربی ایرانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: این برد برای ما بسیار باارزش بود زیرا تیم حریف پرسپولیس بود و این تیم بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. من فکر می‌کنم شخصیت خودمان را نشان دادیم.

بازیکن هوادار ادامه داد: ما امروز هم خوب بازی کردیم و هم توانستیم یک برد بسیار ارزشمند بدست آوریم. تمام بازی های ما برای ما سخت است ولی فکر می‌کنم برای مسابقات آتی، با نوعی که امروز نشان دادیم، یک جایگاهی برای خود درست کردیم که سایر تیم‌ها مجبور هستند به ما احترام بگذراند.

شجاعی اظهار داشت: اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم، در انتهای فصل جایگاهی که خود مسئولان باشگاه نیز انتظارش را هم ندارند را کسب کنیم.

وی درباره داوری گفت: من اطلاعی ندارم و کارشناسان باید نظر بدهند.

شجاعی در خصوص وضعیت تیم ملی کشورمان نیز اظهار داشت: مطمئناً ضربه می‌زند. این اتفاق جدیدی هم نیست و بی‌برنامگی و عدم سازماندهی متاسفانه ضربه می‌زند. چند روز مانده به بازی‌ها دوباره یک تکاپویی رخ می‌دهد.

وی در رابطه با اینکه آیا سرمربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورد، ادامه داد: این را باید کارشناسان و آنالیزورها بگویند. بله مربی ایرانی می‌تواند کمک کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036835

مهمترین اخبار ایران و جهان: