نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:31

سردار مقواساز: یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبری بر گرامیداشت یوم‌الله‌ها تأکید دارند و در راهپیمایی امسال یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع شماری از مردم شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه همه دشمنان ما جمع شده‌اند تا ایام‌الله‌ها را کمرنگ و مشعل انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر یوم‌الله‌ها و ۲۲ بهمن دارند و در راهپیمایی امسال یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: ایام‌الله برای خداست و شکر ایام‌الله را باید انجام داد و آن را زنده نگه داشت. همه تلاش کردند تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم و با برنامه همه مردم به صحنه بیایند و این یوم‌الله به‌یادماندنی شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و نیاز ما «جهاد تبیین» است، گفت: ریشه‌ای‌ترین جهاد امروز، امیدآفرینی است و ناامیدی را باید دور کرد.

مقواساز بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا عیب‌ها را بزرگ‌نمایی و خوبی‌ها را کوچک کند و باید توطئه آنها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه امروز همه منطقه غرب آسیا در مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان اسلام بسیج شده است و ایران اسلامی به‌خوبی الگوی جهانیان نامیده می‌شود، تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تا کاری کنند که به قول خودشان، گوسفندهای منطقه هم تحت هدایت آنها باشند و همه دنیا را پای پروتکل‌های صهیونیسم آوردند؛ اما امروز به یک کشور جعلی محدود شدند و تلاش می‌کنند تا زنده بمانند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی باعث این انزوا شده است و رشد و تعالی انقلاب اسلامی ادامه دارد و اضمحلال صهیونیست‌ها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

مقواساز، نهضت تواصی و جهاد تبیین را بسیار مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان تلاش دارند این دو برنامه مهم را متوقف کنند؛ اما باید ایستاد و کمک کرد و روایت‌ها باید مقابل جنگ نرم دقیق بوده و به‌سرعت ارائه شود.

پایان پیام/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033479

مهمترین اخبار ایران و جهان: