نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 10:59

بازخواست نمایندگان کنگره آمریکا بابت کف‌نزدن برای زلنسکی!

خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با سفر «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن، «مایکل بسچلوس»، خبرنگار شبکه «ان‌بی‌سی‌نیوز» از نوع رفتار نمایندگان کنگره با زلنسکی انتقاد کرد و از آنها خواست دلیل این نوع رفتار خود را توضیح دهند.

وی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: نمایندگانی که در نشست کنگره (و سخنرانی زلنسکی) برای زلنسکی کف نزدند باید توضیح دهند که دقیقاً چرا (کف نزدند).

بازخواست نمایندگان کنگره آمریکا بابت  کف‌نزدن برای زلنسکی!

مایکل بسچلوس در توییت دیگری افزود: چند نفر از اعضای کنگره به علت اینکه از زلنسکی و اوکراین دفاع نمی‌کنند، در نشست امشب حاضر نشدند؟ خیلی مهم است که این مسئله و چرایی آن را بدانیم.

بازخواست نمایندگان کنگره آمریکا بابت  کف‌نزدن برای زلنسکی!

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برای حمایت بیشتر آمریکا از اوکراین، دیدار با مقامات ارشد آمریکا، و سخنرانی در نشست کنگره روز چهارشنبه راهی واشنگتن شد. زلنسکی روز چهارشنبه با حضور در کنگره آمریکا، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت که ده‌ها میلیارد دلار کمکی که برای کمک به این کشور برای مقابله با تهاجم روسیه تصویب شده، کمک خیریه نیست، بلکه سرمایه گذاری در امنیت جهانی است.

رئیس‌جمهور اوکراین در بخشی از سخنرانی خود در کنگره آمریکا خطاب به قانونگذاران در مجلس نمایندگان و سنا گفت که امیدوار است آنها به حمایت از اوکراین بر اساس حمایت دو حزبی ادامه دهند. وی همچنین افزود: «پول کمک شما صدقه نیست.» این یک سرمایه گذاری در امنیت جهانی و دموکراسی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 929775

مهمترین اخبار ایران و جهان: