نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 11:28

عاشوری: با این روند شانسی برای موفقیت در جام ملت‌ها نداریم/ در جام جهانی دفاع‌مان هم متزلزل بود

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، این تیم با ادامه روند فعلی شانسی برای موفقیت در جام‌ ملت‌های آسیا نخواهد داشت.

محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بدون شک ما عملکرد خوبی نداشتیم و قبل از شروع مسابقات نیز نحوه انتخاب و تغییر سرمربی بسیار عجیب و بی‌سابقه بود. نمایش تیم ملی در این جام بسیار ضعیف بود. ما حداقل در دوره‌های قبلی با اینکه فوتبال مدرنی را به نمایش نمی‌گذاشتیم، ولی حداقل از لحاظ دفاعی عملکرد موفقی داشتیم. متأسفانه در این دوره این اتفاق رخ نداد و در کار دفاعی نیز بسیار متزلزل نشان دادیم.

 

وی در مورد بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی خاطر نشان کرد: معمولاً در همه فدراسیون‌ها یک گروه فنی وجود دارد که شرایط را بررسی می‌کند، ولی من نمی‌دانم در فدراسیون ما چنین گروهی وجود دارد یا خیر. مطمئناً در بین مربیان داخلی گزینه‌های خوبی برای هدایت تیم ملی وجود دارد و از طرفی فدراسیون می‌تواند به سمت مربی خارجی هم برود.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین تصریح کرد: اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید سبک آن مربی به فوتبال ما بخورد. معمولاً مربیان کروات در فوتبال ایران جواب می‌دهند، چون سبک آنها شباهت زیادی با شرایط فوتبال ما دارد و از طرفی مربیان گرانقیمتی هم نیستند. در مجموع من موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی نیستم.

عاشوری با اشاره به تغییراتی که در ترکیب تیم ملی خصوصاً در خط دفاعی ایجاد شده است، گفت: ما در دور مقدماتی از کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در خط دفاع استفاده کردیم که عملکرد مثبتی داشتند، ولی نمی‌دانم چرا در جام جهانی این تغییرات صورت گرفت. در مجموع اتفاقاتی که در این جام برای ایران رخ داد اصلاً خوب نبود و بدون شک با ادامه این روند کارمان در جام‌ ملت‌های آسیا بسیار سخت است و شانسی برای موفقیت در آن مسابقات نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 900375

مهمترین اخبار ایران و جهان: