نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 14:48

مطیعی: «جهاد تبیین» مهم‌ترین وظیفه منتظران است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به طراحی جنگ ترکیبی از سوی دشمنان انقلاب گفت: مطیعی: «جهاد تبیین» مهم‌ترین وظیفه منتظران امام زمان (عج) در شرایط فعلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ظهر امروز در محفل انس و الفت وابستگان سپاه قائم آل محمد (عج) استان که در حسینیه شهدای گمنام سپاه برگزار شد، با تبریک میلاد امام عصر (عج)، با بیان اینکه ماه شعبان، ماه نزدیکی به خدا و امام عصر (عج) است، اظهار کرد: اگر به وظایف مهم خود در عرصه‌های مختلف به‌ویژه جهاد تبیین عمل کنیم، رضایت امام زمان (عج) را کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه گفت: محبت خدا اکسیر قرب الهی است و اگر مشمول لطف الهی باشیم، از آلودگی معاصی و گناهان دور خواهیم شد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه توبه بندگان زمینه محبت قلبی خداوند را فراهم می‌کند، افزود: خوشا به حال بندگانی که همواره در حال مراقبه و بیداری هستند تا لحظه‌ای به سمت گناهان حرکت نکنند.

مطیعی، اخلاص شهدا را مهم‌ترین علت تعالی روحی و معنوی آنان دانست و گفت: قلوب پاک شهدای انقلاب اسلامی سرشار از عشق و محبت خداوند متعال بود و بال پرواز به‌سوی خداوند پیدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در دوران غیبت نیز باید محبت خود به خداوند را نشان دهیم، افزود: اگر کسی در دوران غیبت نسبت به ولی‌فقیه بی‌توجهی یا حتی کم‌توجهی کند و محبت نایب امام عصر (عج) را در سینه نداشته باشد، نمی‌تواند مدعی محبت خدا و امام عصر (عج) شود.

مطیعی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم را بر عهده ما قرار داده‌اند که آن وظیفه، جهاد تبیین است.

امام جمعه سمنان با اشاره به طراحی جنگ ترکیبی از سوی دشمنان انقلاب گفت: دشمن برای ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای در ایران از هیچ روش، تاکتیک و اقدامی دریغ نمی‌کند.

مطیعی با تأکید بر لزوم هوشیاری همه‌جانبه افسران جنگ نرم در مقطع حساس کنونی خاطرنشان کرد: اگر در این وظیفه تاریخی و مهم خود موفق باشیم، قطعاً رضایت امام عصر (عج) را نیز کسب خواهیم کرد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083275

مهمترین اخبار ایران و جهان: