نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:10

کُشتی قم طلایی شد

مسابقات کشوری کشتی فرنگی جام «شهید محمد معصومیان» با حضور 110 ورزشکار برگزار شد که تیم قم توانست با کسب 6 مدال طلا بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها بایستد.

هادی علیایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کشوری جام «شهید محمد معصومیان»، طی سخنانی بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۱۰ کشتی‌گیر در قالب ۸ تیم از سراسر کشور در رده سنی نوجوانان روز چهارم و پنجم اسفندماه به میزبانی استان قم در خانه کشتی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: استان قم در این مسابقات در قالب ۲ تیم حضور پیدا کرد که خوشبختانه به لطف خدا و تلاش بسیار کشتی‌گیرانمان موفق شدیم در پایان با کسب ۶ مدال طلا و ۲۱۵ امتیاز صدر جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهیم.

 

رئیس هیات کشتی قم تصریح کرد: حسین قادری در وزن ۴۵ کیلوگرم، محمدجواد ابوطالبی در وزن ۵۱ کیلوگرم، امیراحسان شکرپور در وزن ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدامین فلاح‌زاده در وزن ۹۲ کیلوگرم ۶ فرنگی‌کار قمی بودند که موفق به کسب مدال خوش‌رنگ طلا شدند، روح‌الله میکائیلی به عنوان سرمربی، مهدی مرادحاصلی و میلاد اسکندری به عنوان مربی مسئولیت تیم را به عهده داشند.

علیایی خاطرنشان کرد: تمام تلاش و سرمایه‌گذاری ما طی ۲ سال اخیر در رده سنی پایه بوده است، به طوری که هر مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم تعداد شرکت‌کننده‌ها نسبت به قبل افزایش می‌یابد.

وی در پایان عنوان کرد: هدف ما این است که کیفیت و کمیت را در رده سنی پایه افزایش دهیم، اگر این اتفاق به بهترین شکل ممکن رقم بخورد قطعا در آینده‌ای نزدیک رده سنی بزرگسالان پُرباری در قم شاهد خواهیم بود و در نتیجه کمک موثری به تیم‌های ملی خواهیم کرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056875

مهمترین اخبار ایران و جهان: