نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 20:15

حدود ۹۵ درصد استان اصفهان در حوضه زاینده‌رود قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: حدود ۹۵ درصد استان اصفهان در حوضه زاینده‌رود قرار دارد اما برای کوچک‌ترین اقدام در این امر باشد منتظر تصمیم مدیر حوضه‌ای باشیم که اثری از او در استان نمی‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: در مسیری که طی کردیم و به نیمه راه دولت رسیدیم، اتفاقات بسیار مثبتی رقم خورده است.

وی افزود: مشکلات بزرگی از جمله مجموعه علی‌آباد کلنگان، مجموعه شهید کشوری، کارکنان دولت در شاهین‌شهر در استان حل شده است همچنین در دیگر بخش‌ها خصوصا در مساله اصلی استان یعنی آب پروژه‌های خوبی تعریف شده است.

زینلیان عنوان کرد: پروژه‌هایی که در حوزه آب بیش از ۳٠ سال است متوقف شده بود، در استان پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: موانعی وجود دارد که ما را زمین‌گیر کرده و این اتفاق زمانی است که از منویات رهبر انقلاب دور شدیم و تمرکزگرایی رقم خورده است.

وی اظهار کرد: حدود ۹۵ درصد استان اصفهان در حوضه زاینده‌رود قرار دارد اما برای کوچک‌ترین اقدام در این امر باشد منتظر تصمیم مدیر حوضه‌ای باشیم که اثری از او در استان نمی‌بینیم، همچنین اصفهان آلوده‌ترین شهر کشور هستیم اما دستور قطع مازوت در تهران صادر می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221531

مهمترین اخبار ایران و جهان: