نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 14:08

تجّار و خیران گلستان ۲۵ میلیارد به خانواده زندانیان کمک کردند

گرگان- تعدادی از فعالان اقتصادی و خیران گلستان با حضور در گلریزان نسیم‌ مهر، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از فعالان اقتصادی گلستان امروز (یکشنبه) با حضور در دادگستری استان برای کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند، پیش قدم شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم اظهار کرد: خانواده زندانیان، بیشتر از دیگر خانواده‌ها در جامعه دچار تنگناهای مالی، مشکلات اقتصادی، روحی و آسیب‌های اجتماعی هستند.

حیدر آسیابی افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان برای توانمندسازی این خانواده‌ها در قالب کمک‌های معیشتی و اقتصادی بهره می‌گیریم.

آسیابی افزود: امروز فعالان اقتصادی استان بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به این خانواده‌ها گلریزان کردند.

وی گفت: پرداخت مستمری، تأمین جهیزیه، سبدهای معیشتی و کمک هزینه‌های بهداشت و درمان از جمله خدماتی است که با کمک‌های خیران در انجمن به خانواده‌ای مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: هزار و ۳۰۰ خانواده زندانیان ِ نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان استان هستند که مبلغ جمع آوری شده امروز برای کمک به خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان زندان گرگان هزینه خواهد شد.

دادستان مرکز گلستان هم در این مراسم گفت: جشن نسیم مهر به مناسبت دهه کرامت و با مشارکت خیران برای کمک به خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود.

محمود اسپانلو افزود: در انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان علاوه بر کمک‌های مالی و درمانی و تحصیلی بر توانمندسازی و اشتغال این خانواده‌ها هم تمرکز کرده‌ایم.

وی از خیران و مردم نوعدوست استان دعوت کرد: برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های زندانیان به این انجمن کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244131

مهمترین اخبار ایران و جهان: