نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 12:45

بازدید وزیر کشور از محله حاشیه نشین و کم برخوردار «آقاجان»

کرمانشاه- سفر وزیر کشور به کرمانشاه دو روزه شد تا بامداد امروز وزیر کشور با بازدید از محله حاشیه نشین و کم برخوردار «آقاجان» در جریان مشکلات و پیشرفت مصوبات قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور سفر خود به استان کرمانشاه را یک روز دیگر تمدید و بامداد روز جمعه از محله آقاجان بازدید کرد.

در این بازدید آخرین وضعیت اجرای طرح ساماندهی آقاجان را بررسی و با جمعی از اهالی محله به صورت مستقیم و چهره به چهره گفت و گو کرد.

در طرح ساماندهی محله آقاجان، ارتقای زیرساخت‌ها (آب، شبکه فاضلاب، آسفالت و…)، توسعه فضاهای فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی، جمع آوری معتادان متجاهر، تخریب پاتوق‌های مصرف مواد و… در حال اجراست.

در راستای اجرای مصوبه سفر قبلی وزیر کشور به آقاجان و ساماندهی این محله تاکنون حدود ۱۰۰ پاتوق تخریب شده است.

صحرایی، استاندار کرمانشاه که در این بازدید وزیر کشور را همراهی می‌کرد درباره آخرین وضعیت ساماندهی این محله و برنامه استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کرد.

وزیر کشور هم در این بازدید بر تکمیل طرح ساماندهی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی استان به ویژه در محلات حاشیه نشین و محله آقاجان تاکید کرد.

در این بازدید فعالان مردمی محله محور محلات محروم کرمانشاه که اقدامات متعددی در مناطق حاشیه نشین انجام داده بودند نیز حضور داشتند و درباره نیازها و مشکلات توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کردند.

در نشست قبلی شورای اجتماعی کشور موضوع آسیب‌های اجتماعی استان مطرح و مقرر شده طرح جامع مدیریت و کاهش این آسیب‌ها مطرح و در شورا مصوب شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239031

مهمترین اخبار ایران و جهان: