نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 00:52

فعالان رسانه‌ای افسران «جهاد تبیین» در خط مقدم جبهه دشمن هستند

اردبیل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فعالان رسانه‌ای در حال حاضر افسران «جهاد تبیین» در خط مقدم جبهه رسانه دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی عصر پنجشنبه در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای در حال حاضر افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه دشمن هستند و وظایفشان نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بیشتر و حیاتی‌تر شده است.

وی نقش رسانه‌ها را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: اغتشاشات اخیر در جامعه از ضعف در نحوه اطلاع‌رسانی گزارش عملکرد نظام به مردم بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم با دولت هستند، افزود: لازم است رسانه‌ها پیگیر مطالبات مردم از مراجع ذی صلاح و ارائه پاسخی قانع کننده به طرف مقابل باشند تا یک فضای به دور از هرگونه ابهام و اعتماد آفرین بین دولت و مردم برقرار شود.

رجبی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: برگزاری این جشنواره در چنین شرایط حساس جامعه، بهترین ظرفیت برای تقویت جبهه رسانه‌ای استان در مقابل بنگاه‌های دورغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غرب است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نشان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای استان در حوزه رسانه است، خاطرنشان کرد: هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۱ محور تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016175

مهمترین اخبار ایران و جهان: