نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 12:03

بارش برف امتحانات دانشگاه‌ها در قزوین را لغو کرد

در پی بارش سنگین برف دانشگاه‌های بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، آزاد اسلامی استان قزوین و مراکز علمی و کاربردی استان قزوین امتحانات امروز یکشنبه را لغو کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در پی بارش سنگین برف و سرمای شدید هوا دانشگاه‌های بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، آزاد اسلامی استان قزوین و مراکز علمی و کاربردی استان قزوین امتحانات امروز یکشنبه را لغو کردند.

روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در اطلاعیه اعلام کرد که با توجه به بارش شدید برف و مشکلات تردد، تمام امتحانات امروز 25 دی، لغو شده و به روز شنبه 8 بهمن منتقل می‌شود.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در اطلاعیه اعلام کرد که در پی تداوم بارش برف و برودت هوا، تمام امتحانات امروز یکشنبه 25 دی‌ماه  برگزار نمی‌شود و برگزاری این امتنحانات به زمان دیگری موکول شده که متعاقباً از طریق سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع دانشجویان، اساتید و همکاران گرامی می‌رساند در پی تداوم بارش برف و برودت سرما کلیه امتحانات امروز یکشنبه 25 دی‌ مراکز آموزش علمی کاربردی استان لغو و به زمان دیگری موکول شده است که در روزهای آینده اعلام می‌شود.»

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 977931

مهمترین اخبار ایران و جهان: