نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:24

۹۳ طرح و پروژه اقتصادی در پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

پارس آباد - فرماندار پارس‌آباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۹۳ پروژه و طرح اقتصادی به ارزش ۷۴۰ میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۹۳ پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور روزهای به یاد ماندنی پیروزی حق بر باطل بود و امروز همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم، گفت: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان پارس آباد به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم‌های ایام الله دهه مبارک فجر بهره‌گیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است، افزود: دهه مبارک فجر نماد ایستادگی ملت ایران مقابل طاغوت و استبداد است و این رویکرد ارزشمند باید برای نسل جوان تبیین شود.

جهان بین ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان تصریح کرد: همه ادارات باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستور
کار قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد بر پیگیری مصوبات سفر استانی استاندار اردبیل به پارس‌آباد از سوی مسئولان ادارات شهرستان اشاره کرد و بر لزوم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ خوداشتغالی بانک‌ها و همکاری آنها با مردم تاکید کرد.

وی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: با حضور مردم ولایی شهرستان در این راهپیمایی عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

جهان بین با اشاره به اینکه کسی حق استفاده شخصی از اموال بیت المال در ادارات را ندارد و باید از این امکانات درست و به جا استفاده شود، تاکید کرد: استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری و برای انجام کارهای شخصی ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه شهرستان، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای گمنام، مراسم گلبانگ انقلاب اسلام، رژه موتوری و خودرویی، افتتاح پروژه‌های شهرداری پارس آباد، افتتاح طرح‌های سرمایه گذاری و جشنواره غذای سالم و توانمندی بانوان انقلابی از برنامه‌های اولین روز دهه فجر در شهرستان پارس آباد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012875

مهمترین اخبار ایران و جهان: