نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 20:11

امیری:‌ پرسپولیس شرایط خوبی دارد، اما فریب نمی‌خوریم/ از بازی نکردن در تیم ملی ناراحت نیستم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان شرایط خوبی داریم ولی اصلا فریب این شرایط را نمی خوریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از صعود پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: باید به تیم خوب ون پارس و مسئولانش تبریک بگویم. واقعا ما را اذیت کردند. بازی پرفشار با دوندگی بالا بود. خداراشکر، مهم صعودمان بود که این اتفاق افتاد. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در این بازی ها نباید اشتباه کرد. متاسفانه اشتباهاتمان منجر به گل شد و تلاش کردیم دوباره برگردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه 5 بار هم به تیرک دروازه حریف زدند، گفت: فوتبال همین است. تمام تیم ها با تمام وجود دفاع می کنند که بتوانند مقابل ما امتیاز بگیرند. هدف صعود بود که خدا را شکر به آن رسیدیم. 

وی در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم، عنوان کرد: الان شرایط خوبی داریم ولی اصلا فریب این شرایط را نمی خوریم. در نیم فصل دوم تیم ها به دنبال کسب سهمیه هستند یا می خواهند خودشان را از منطقه سقوط دور کنند. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است ولی تلاش می کنیم و زحمت می کشیم. همانطور که نیم فصل اول با اتحاد و همدلی توانستیم به صدر جدول برسیم، قطعا در نیم فصل دوم هم تلاش‌مان را می کنیم. در فوتبال بعضی مواقع اتفاقاتی بر علیه ما می افتد ولی مجبور و محکومیم به تلاش کردن. امیدوارم این تلاش ها نتیجه بدهد.

امیری در خصوص تیم ملی گفت: من هیچ وقت در مسائل تیم ملی دخالت نکردم. دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم ملی کشورمان بیفتد. یکسال دیگر بازی های خیلی مهمی داریم که همه مردم چشم انتظارند تا نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم هر اتفاقی می افتد به صلاح تیم ملی باشد.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم ملی تحت فشارهایی قرار گرفتند، اظهار داشت: همه ما تلاش می‌کنیم مردم خوشحال باشند.

امیری در خصوص اینکه بازی نکردنش در تیم ملی عجیب بود، گفت: می‌توانید از تک تک بازیکنان بپرسید. کوچکترین حاشیه و ناراحتی بابت بازی نکردنم نداشتم. فقط انرژی و دلگرمی به بازیکنان می دادم. اگر صعود می کردیم یک اتفاق ملی می افتاد که متاسفانه نشد. این اتفاقی که افتاد را به فراموشی سپردم. تمام تمرکزم پرسپولیس و بازگشت به شرایط ایده آل‌ است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 968631

مهمترین اخبار ایران و جهان: