نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 22:43

ترافیک در ورودی‌های شهر اصفهان سنگین است

اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان از ترافیک سنگین در ۳۰ کیلومتری ورودی‌های شهر اصفهان در ساعات پایانی تعطیلات نوروز خبرداد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تردد در جاده‌های استان اصفهان، اظهار داشت: تمامی راه‌های استان باز است و مشکلی در تردد جاده‌ای نیست.

وی وضعیت ترافیکی ورودی‌های کلان‌شهر اصفهان را سنگین اعلام کرد و افزود: هم اینک به دلیل بازگشت مسافران در ساعات پایانی تعطیلات نوروز در ۳۰ کیلومتری ورودی‌های شهر اصفهان ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: به هموطنان توصیه می‌شود در ساعات پایانی سفر با صبر و حوصله و دقت رانندگی کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند تا به سلامت به مقصد برسند.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه شمار مصدومان حوادث رانندگی در جاده‌های استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، افزود: خوشبختانه امسال تعداد جان‌باختگان حوادث رانندگی در صحنه کاهش یافته است‌.

وی بر لزوم رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی تاکید کرد و گفت: متأسفانه ساعت ۲۰ امشب بر اثر واژگونی یک خودرو سمند در محور علویجه یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر مصدوم شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123575

مهمترین اخبار ایران و جهان: