نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 12:58

دو دیدار تدارکاتی در برنامه استقلال/ آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم

تیم فوتبال استقلال قصد دارد در صورت پیدا کردن زمین مناسب، دو دیدار تدارکاتی در تعطیلات لیگ برتر برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال این روزها تمرینات خودش را برای آماده‌سازی ادامه مسابقات لیگ برتر و دربی هفته دوازدهم در مجموعه انقلاب پیگیری می‌کند.

سایپا و نفت حریفان تدارکاتی
استقلالی‌ها قصد دارند چند بازی تدارکاتی در تعطیلات لیگ برگزار کنند و از سایپا و نفت مسجدسلیمان به عنوان حریفان آبی‌پوشان نام برده می‌شود. مسئولان استقلال به دنبال پیدا کردن زمین مناسب هستند تا زمان نهایی برای برگزاری بازی مشخص شود. شاگردان ریکاردو ساپینتو چندی پیش در دیداری تدارکاتی برابر هوادار تهران قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

استراحت چند روزه ساپینتو به ملی‌پوشان
سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی سه ملی‌پوش استقلال در جام جهانی قطر بودند. این سه بازیکن چهارشنبه شب همراه اعضای تیم ملی از قطر به ایران بازگشتند. با تصمیم ساپینتو، ملی‌پوشان استقلال تا سه‌شنبه هفته جاری به استراحت می‌پردازند و سپس به تمرینات اضافه خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال , فوتبال ,

آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن
عارف غلامی و سعید مهری دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که روز گذشته همراه بازیکنان تمرین نکردند. غلامی دچار گرفتگی شده و قرار است امروز وضعیتش مشخص شود که می‌تواند تمرین کند یا باید اختصاصی زیر نظر پزشک تیم مراحل درمانی‌اش را پشت سر بگذارد. مهری از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و وضعیت او هم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 894736

مهمترین اخبار ایران و جهان: