نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 15:41

فعالیت امواج ناپایدار بارشی در اصفهان تا اواسط هفته

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار بارش‌زا از فردا یکشنبه در مناطق شمال و غرب استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار بارشی از استان در ساعات بعد از ظهر فردا یکشنبه، اظهار داشت: فعالیت این امواج به صورت بارش‌های پراکنده فردا مناطق شمالی اصفهان را در برمی گیرد.

وی ادامه داد: امواج بارشی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در جنوب و غرب استان فعال خواهد بود و در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه هوای فردا صبح مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان غبارآلود است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه آسمان این مناطق نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و بادرود با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895080

مهمترین اخبار ایران و جهان: