نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:28

حضرت زهرا(س) اسوه ایثار و شهادت طلبی/ سبک زندگی فاطمی تبیین شود

دامغان- امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی ایثار و شهادت طلبی بودند، گفت: باید سبک زندگی فاطمی را احیا و همچنین بین جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد فوادیان در خطبه‌های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی آن حضرت امروز می‌بایست به دست فعالان فرهنگی و مذهبی، رسانه‌ها و… احیا شود.

وی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار اسلام اسوه ایثار و شهادت طلبی هستند و باید سبک زندگی ایشان امروز تبیین شود، افزود: حضرت زهرا (س) از مقام رفیع امامت و ولایت دفاع کردند لذا باید الگو سازی از سیره ایشان در دستور کار باشد.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه علمدار و فرمانده قرارگاه جهاد تبیین بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: امروز نیاز کشورمان جهاد تبیین به خصوص برای نسل جوان است.

فوادیان با بیان اینکه همه فتنه‌ها با یک دروغ بزرگ شروع می‌شود، بیان کرد: دروغ آفرینی برای ایجاد فتنه‌ها ترفند جدید دشمنان نبوده و مسبوق به سابقه است یکی از فتنه‌ها در سال‌های اخیر ماجرای انتخابات سال ۸۸ بود اما آسیاب فتنه می‌چرخد و دروغ‌گویان به دروغی که گفته‌اند، باور پیدا می‌کنند و این موضوع رسوایشان خواهد کرد.

وی با اشاره به سالروز ایجاد ثبت احوال گفت: از شهروندان دامغانی می‌خواهیم در تعویض شناسنامه به عنوان سند و هویت ملی که اکنون با تدابیر امنیتی بالا طراحی شده، اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928536

مهمترین اخبار ایران و جهان: