نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 10:47

پیام‌ احساسی ستاره برزیل پس از حذف از جام جهانی

ستاره تیم ملی برزیل به حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رؤیاپرداری تیم ملی برزیل برای کسب ششمین جام جهانی خود خیلی زود به پایان رسید و شاگردان تیته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

نیمار، ستاره سلسائو با بیان اینکه «از لحاظ روحی نابود» شده، در اینستاگرام نوشت: هنوز هم از شکست احساس فوق‌العاده بدی دارم. ما خیلی خیل نزدیک پیروزی بودیم. متاسفانه یا خوشبختانه من هنوز یاد نگرفته‌ام که شکست بخورم. شکست‌ها من را قوی‌تر می‌کند اما آنها بسیار دردناک هستند و من هنوز به آن عادت نکرده‌ام.

ستاره تیم ملی برزیل در ادامه نوشت: به هر حال، ما باید به مسیر خود ادامه دهیم. زندگی ادامه دارد حتی اگر دردناک باشد. دردها برای التیام به زمان نیاز دارند. ما باید ادامه دهیم. از مردم برزیل و حمایت آن‌ها تشکر می‌کنم. اینکه از شما شنیدیم که می‌گفتید ما تا لحظه آخر مبارزه کردیم، اندکی از درد ما را تسکین می‌دهد. ممنون از قطر بابت همه چیز. جام، زیبا بود و برزیل باید به آن می‌رسید اما تقدیر خداوند این‌گونه نبود.

نیمار از سرمربی تیم ملی برزیل هم که در پایان بازی با کرواسی از سمت خود استعفا کرد، قدردانی کرد و نوشت: تو همیشه یکی از بهترین مربیان من بودی. بابت همه‌چیز متشکرم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 905680

مهمترین اخبار ایران و جهان: