نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 16:20

ضرورت برخورد جدی با عاملین مسمومیت دانش‌آموزان

امام جمعه شهرستان مشکین شهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، خواستار برخورد قاطع و جدی با عاملین مسمومیت دانش‌آموزان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار کرد: دشمن در این زمینه وارد شده تا جلوی رشد دانش‌آموزان را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دختران ایران اسلامی، رشد نموده‌اند و دشمن در تلاش هست انتقام بگیرد، افزود: برخورد قاطع و جدی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و نظارتی با افرادی که در برخی مدارس با مسمومیت می‌خواهند التهاب‌آفرینی کنند، مورد انتظار است.

امام جمعه شهرستان مشکین شهر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: آن چیزی که حضرت علی اکبر(ع) را از سایرین متمایز کرده بود حق باوری، حق مداری، بصیرت و وفاداری به ولی زمان و ایثارگری به معنای کامل بود.

وی با بیان اینکه دوران غیبت دوران سیر و سلوک بوده و از این دوران به عنوان دوران کمال و رشد نیز یاد می‌شود، بیان کرد: دوران غیبت دوران رشد وتعالی یک انسان هست و شرط آن معرفت به وجود امام است تا به کمال برسیم.

حجت‌الاسلام باوقار گفت: سعی کنید آبروی دوست خود را حفظ کنید تا ارزش انس و برادری در جامعه حفظ گردد و از تفتیش درباره جزئیات و رفتار خصوصی افراد خودداری کنید.

وی تصریح کرد: جنگ ارزی که دشمن امروز در داخل کشور به راه انداخته است یکی از ابعاد جنگ ترکیبی بعد از اغتشاشات بوده و هدف از آن نارضایتی و برهم ریختن اوضاع بازار اقتصادی کشور هست که دولت باید با تلاش مضاعف، از این موضوع جلوگیری کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشکین شهر با اشاره به تلاش دولت درباره تورم تصریح کرد: دولت در این زمینه فعالیت‌های موثری انجام داده، و در مساله تولید علاج واقعه، در دراز مدت را پیش رو گرفته است. دولت سیزدهم در تجارت غیرنفتی و...گامی به جلو برداشته و تلاش کرده کم کاری‌های دولت‌های قبلی را جبران کند.

وی با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: منابع طبیعی ثروت ملی بوده و توزیع نهال باید با آب و هوای مناطق سازگاری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس کمیته امداد شهرستان مشکین شهر، گزارش مبسوطی از عملکرد این اداره ارائه و خواستار مشارکت بیشتر مردم در جشن نیکوکاری جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070280

مهمترین اخبار ایران و جهان: