نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:26

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک سرمایه بزرگ برای انقلاب است

بوشهر- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک سرمایه بزرگ برای پیشرفت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد خلق حماسه دیگری از مردم در نقاط مختلف کشور هستیم که این حضور و حماسه پیام‌های بزرگی را دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم بار دیگر به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و دشمنان را ناامید کردند اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای فتنه‌انگیزی در کشور کردند ولی مردم ایران پاسخ منفی به آنها دادند و به میدان آمدند تا بگویند انقلاب اسلامی ماندگار است و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به نظام نشان دادند ت صریح کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر خط بطلان بر تمامی خواسته‌های دشمنان و فتنه‌گران کشید.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی را مردمی دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته مورد تهاجم دشمن بوده که آخرین آن در حوادث مهندسی شده جنگ ترکیبی دشمن بود و به بهانه یک حادثه کوچک فتنه‌هایی علیه نظام ایجاد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر باور کرده بودند که می‌توانند با این بهانه عادی گسل قومی، جنسیتی، مذهبی و نسلی را فعال کنند افزود: دشمنان در این فتنه با برنامه‌ریزی و آموزش امکانات با حمایت آل‌سعود و فعال شدن رسانه تروریستی ایران اینترنشنال بسیج شدند ولی با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت مردم انقلابی فتنه آنها به شکست انجامید و فتنه با حضور حماسی خود خنثی شد.

ادیانی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ خنثی کردند افزود: حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک خط بطلان دیگری بر همه توطئه‌های دشمنان است و ان‌شاء‌الله این حضور می‌تواند یک سرمایه بزرگ برای پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز یک در خت تنومند پرثمر شده است که یکی از ثمرات شیرین آن امثال شهید سلیمانی و حججی‌ها است که میلیون‌ها حججی و سلیمانی کشور دارد.

انقلاب اسلامی سلطه غرب را به چالش کشید

ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط پایان بر اهداف استکبار جهانی و سلطه جهانی در ایران کشید گفت: انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب با آموزه‌های دین اسلام و با رهبری عالم دینی در کمال ناباوری غرب به پیروزی رسید و ثمرات شیرینی برای ملت ایران به ارمغان آورد که یکی از مهمترین دستاورد آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سلطه غرب و استبداد داخلی و هژمونی دو قدرت شرق و غرب را در هم شکست و به چالش کشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر اساس شریعت اسلام بنا نهاد افزود: انقلاب اسلامی با وجود ۴۴ سال توطئه‌های دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی با حمایت و پشتیبانی مردم با اقتدار به پیش رفت.

ادیانی به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون دستاوردهای مهمی داشته است و توانست در بخش‌های سازندگی، علمی و دیگر حوزه‌ها ثمرات و دستاوردهای مهمی برای مردم ایران رقم بزند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی مردم صندوق رأی را نمی‌شناختند و بر سرنوشت خود حاکم نبودند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی همه مسئولان حتی بالاترین مقام کشور یعنی رهبر معظم انقلاب، نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور با رأی و نظر مردم انتخاب می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مردم بر سرنوشت خود مسلط هستند خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند امور را به شایستگان و صالحان واگذار کنند، در عرصه سیاسی بزرگترین دستاورد آن به جای حکومت شاهنشاهی و طاغوتی و استبدادی حکومت مردمی و انتخاب مسئولان با رأی و نظر مردم است.

ادیانی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای نظامی، سپاه پاسداران، انتظامی و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند در خدمت و خادم مردم باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033280

مهمترین اخبار ایران و جهان: