نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 10:26

نیروی انتظامی، پاسدار امنیت و ایمان مردم است

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایران مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان رده‌های انتظامی کشور و استان که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به ضرورت‌ها و اهمیت مأموریت نیروی انتظامی اظهار کرد: اگر زحمتکشان عرصه انتظامی، از مابه‌ازای تلاش‌هایشان آگاه شوند، در آن صورت با اراده‌ای راسخ‌تر در برابر شدائد و مشکلات ایستادگی می‌کند تا ذات اقدس پروردگار بر مدارج و توفیقاتی که هم‌اکنون از آن بهره‌مند هستند، بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است. دشمن هنوز دست از سر این ملت برنداشته و با توطئه‌های گوناگون، به دنبال براندازی نظام و به ذلت کشاندن این مردم است. در این شرایط، تکلیف مضاعفی به دوش مسئولان قرار دارد تا سنگر انقلاب را حفظ کنند و در این راه، همراه مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: با اخلاصی که زحمتکشان نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خود دارند، باید گفت که عزیزان انتظامی ما، خادمان مخلص امنیت مردم هستند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: در دیگر کشورها، وظیفه پلیس فقط مشتمل بر سرفصل‌های مربوط به حفظ امنیت، جان و مال مردم است اما نیروی انتظامی در ایران اسلامی مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت عقیده، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.

در ادامه این نشست، سردار رادان با ارائه گزارشی از برنامه‌ها، اهداف فراجا در دوره جدید فرماندهی، به تشریح چشم‌انداز پیش روی نیروی انتظامی پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998836

مهمترین اخبار ایران و جهان: