نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 16:04

پُست‌هایی که استقلال باید در آنها تقویت شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات زمستانی باید در برخی پُست‌ها بازیکن جدید جذب کنند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال خیلی راحت‌تر می‌توانست مقابل تراکتور به پیروزی برسد، اما کارش را سخت کرد. مهاجمان اگر از موقعیت‌هایی که به دست آوردند بهتر استفاده می‌کردند کار به وقت‌های اضافه کشیده نمی‌شد، در فوتبال هم وقتی گل نزنید طبیعی است که گل بخورید. تراکتور در وقت اضافه به گل رسید و ممکن بود همه چیز از دست برود.

وی ادامه داد: ساپینتو وقتی دید بازی گره خورده، به موقع تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و باید بگوییم بازیخوانی خوبی از تراکتور داشت، چون در لحظات حساسی در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرد و استفاده‌اش را هم برد. زمانی که قایدی به زمین آمد، ریتم و نتیجه بازی را به کلی تغییر داد. با حرکات این بازیکن استقلال صاحب دو پنالتی شد. وقتی در تیم یک پنالتی‌زن حرفه‌ای باشد، دیگر نگرانی وجود ندارد. 

«سرمربی تراکتور از کدام عامل خارجی صحبت می‌کند؟» بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با طرح این سوال عنوان کرد: سرمربی تراکتور وقتی چنین صحبتی را مطرح کرد باید می‌گفت چه عامل خارجی باعث پیروزی استقلال شده است. اگر مهاجمان استقلال توپ‌هایشان را گل می‌کردند اصلا چنین حرف‌هایی مطرح نمی‌شد. هفته گذشته هم تراکتور در تبریز استقلال را شکست داد اما کسی حرف از عامل خارجی نزد. شاگردان ساپینتو مزد استفاده از لحظه‌‌هایشان را گرفتند و به مرحله بعد صعود کردند.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل استقلال در کدام پست‌ها نیاز به تقویت دارد؟ گفت: استقلال در وهله اول نیاز به یک هافبک طراح دارد. ساپینتو بازیکنان خوبی در فاز هجومی و خط حمله در اختیار دارد و اگر یک نفر پشت سر آنها باشد که خوب توپ پخش کند، شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته خواهد شد. خط دفاع استقلال هم نیاز به ترمیم دارد و اگر کادرفنی بتواند یک مدافع به ترکیب تیمش اضافه کند خیلی ایده‌آل می‌شود.

وی درباره شرایط استقلال در شروع نیم‌فصل و تقابل روز پنجشنبه هفته جاری با سپاهان در اصفهان خاطرنشان کرد: استقلال در این هفته یک بازی خیلی سخت دارد. سپاهان در هفته‌های گذشته روند روبه‌رشدی داشته و در فرم خوبی قرار دارد و شاگردان ساپینتو باید با تمرکز بالا مقابل سپاهان قرار بگیرند. بازیکنان استقلال باید برد مقابل تراکتور را فراموش کنند و  تمام توجه‌شان به بازی با سپاهان باشد. ساپینتو و بازیکنان استقلال اگر غفلت کنند و روی بازی‌های پیش رو متمرکز نباشند اختلاف‌شان با صدر جدول بیشتر و کار برای قهرمانی سخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 978580

مهمترین اخبار ایران و جهان: