نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 11:45

مرزبندی در نظام جمهوری اسلامی میان مردم و مسئولان معنا ندارد

شهرکرد_معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرزبندی بین مردم و مسئولین وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی امروز در نشست تخصصی حکمرانی مردمی، الزامات، بایسته‌ها و چالش‌ها در دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه از سیاست‌های انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است اظهار کرد: در شکل‌گیری انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت سال جنگ تحمیلی و… هرکجا که مردم حضور داشتند شاهد رشد و بالندگی بوده‌ایم و هر کجا از این سیاست عقب‌نشینی کردیم شکست خورده‌ایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: باید به این باور برسیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرزبندی بین مردم و مسئولین وجود ندارد و اگر این باور را داشته باشیم پیشرفت می‌کنیم در غیر این ‌صورت آفتی برای جامعه است.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام مالک حسنی، نگاه دین را به انسان بسیار دقیق و عمیق عنوان کرد و گفت: انسان‌ها به‌عنوان خلیفه خداوند، مجری، یاوران خداوند و اجراکننده دین در زمین هستند.
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در استان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که مردم بیمه‌کننده و حلال مشکلات هستند افزود: تمام ادبیات انقلاب اسلامی از متن دین پیگیری و پی‌ریزی شده است جامعه را از فضای استبداد آزاد و نگاه ویژه‌ای به ظرفیت مردم داشته است.
منبع: مهر
شناسه خبر: 998980

مهمترین اخبار ایران و جهان: