نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 20:42

پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغستان تا پایان سال وارد مدار شود

چهارباغ- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغستان که اکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است تا پایان سال وارد مدار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی در بازدید از مراحل پیشرفت پروژه احداث پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان کرج که با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت‌های توزیع برق استان البرز و برق منطقه‌ای تهران و البرز، مدیر امور انتقال برق استان البرز و مجریان پروژه صورت گرفت، گزارش کاملی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده به منظور احداث و تکمیل پست دریافت کرد.

وی بیان کرد: پروژه احداث پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغستان در سال ۱۳۹۸ آغاز و تاکنون قریب به ۷۵ درصد آن اجرا شده که باید مطابق برنامه در پایان سال جاری به پایان برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بازدید از پروژه بر اجرای به موقع و مطابق با برنامه زمانبندی آن تاکید کرد تا با ارتقای زیرساخت‌های استان، زمینه تحقق شعار سال و رشد تولید فراهم شود و همچنین وضعیت اقتصادی و معیشت مردم استان بهبود یابد.

وی بیان کرد: پست برق باغستان نخستین پست برق ۴۰۰ کیلوولت در استان البرز است که شبکه برق استان را به شبکه برق ۴۰۰ کیلوولت سراسری متصل می‌کند و نقش مهم و تأثیر گذاری در تأمین برق پایدار و مستمر در بخش‌های صنعتی، تجاری و مسکونی خواهد داشت.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به مدار آمدن این پست موجب رشد صنایع و کاهش مشکلات آنان خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271636

مهمترین اخبار ایران و جهان: