نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 16:09

بسیج مهندسین صنعت در رشد تولید جهادی ورود می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) به شکل جهادی در حال اقدام است گفت: بسیج مهندسین صنعت و معدن در کمک به تولید امور را پیش می‌برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمجتبی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) با قدردانی از بسیج مهندسین صنعت و معدن استان که کمک‌حال مجموعه اقتصادی است اظهار کرد: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) به شکل جهادی در حال پیشروی است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه مورد بحث است در رابطه با بسیج مهندسین صنعت و معدن استان وجه اشتراک با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است افزود: ستاد تسهیل سازوکار مشخصی دارد و مصوبات هم ضمانت اجرایی.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه نقطه قوت قرارگاه صنعتی خاتم احصای مشکلات و پیگیری برای حل آن است یادآور شد: بعضا نگرانی بابت موازی‌کاری در این حوزه وجود دارد که منجر به آسیب شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم سازوکاری ایجاد شود تا با پیگیری صورت گرفته برای یک واحد صنعتی یا یک پرونده دو جا بررسی صورت نگیرد به ویژه که سطح اختیارات با هم متفاوت است.

حسینی با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجراست متذکر شد: ضمانت اجرایی قوی به دنبال این مصوبات است اگرچه عمدتا مشکلات پیرامون مسائل بانکی است و چنانچه تمکین نشود در سطوح بالاتر قابل پیگیری است.

وی در ادامه اظهار کرد: به شکلی کار پیش رود که این مجموعه‌ها مکمل یکدیگر باشند تا حمایت و کمک از واحدهای صنعتی و کشاورزی منجر به هم‌افزایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در بخش دیگر یادآور شد: بسیج مهندسین صنعت و معدن در راستای کمک به تولید و رشد تولید امور را پیش ببرد که این مهم حتما مبارک خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم قرارگاه صنعتی خاتم در اموری چون پروژه‌های ورودی کارگروه تسهیل، پیگیری مصوبات کارگروه تسهیل، کارشناسی طرح‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج وزارتخانه یاریگر مجموعه اقتصادی استان باشد.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235980

مهمترین اخبار ایران و جهان: