نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 20:55

جامعه پویای کارگری رکن پیشرفت جامعه هستند

استاندار سمنان گفت: جامعه پویای کارگری در شرایط اقتصادی کنونی و در فضای ظالمانه تحریم‌های دشمنان به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جامعه مطرح هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیامی ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران با اراده سترگ و نستوه‌تر از همیشه، نقش کلیدی و تأثیرگذار خود در راه تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران را ایفا کرده‌اند.

هاشمی افزود: خوشبختانه تجربه تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت کرده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی‌بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

وی گفت: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض کرده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192736

مهمترین اخبار ایران و جهان: