نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 11:31

کار بزرگ امام خمینی(ره) متحدکردن مردم زیر علم اسلام ناب محمدی بود

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کار بزرگ امام خمینی (ره) به میدان آوردن و متحدکردن مردم زیر علم اسلام ناب محمدی بود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ کشور است که ایران را از یک کشور ضعیف و حقیر به یک کشور توانمند و قوی تبدیل کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در چهار دهه گذشته با مجاهدت‌های امامین انقلاب اسلامی بیان کرد: کار بزرگ امام خمینی (ره) به میدان آوردن و متحدکردن مردم زیر علم اسلام ناب محمدی بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تحریف مکتب و راه و آرمان امام را یک خطر بزرگ دانست و تصریح کرد: باید از اصول سه‌گانه معنویت، عقلانیت و عدالت که حضرت امام همواره تاکید داشتند مراقبت کنیم.

رضایی تصریح کرد: همه ما باید پاسدار راه و مکتب امام باشیم؛ وصیت‌نامه امام خمینی را بخوانیم و همه ما باید از راه امام مراقبت کنیم که اجازه ندهیم برخی افراد راه امام و مکتب امام را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه هر مسئولی دنبال اشرافیت، رانت‌خواری، فساد، تبعیض، ثروت‌اندوزی و ویژه‌خواری باشد در مقابل مکتب امام خمینی قرار دارد، اضافه کرد: هر مسئولی که مسبب مشکلات امروز از جمله گرانی و بی‌ثباتی‌ها و بیکاری مردم است به مکتب امام خیانت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساده‌زیستی امام خمینی باید برای ما الگو باشد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم راه امام را ادامه دهیم باید به مردم خدمت کنیم و کارآمدی نظام اسلامی را اثبات کنیم.

رضایی افزود: تلاش دشمن این است که ثابت کند حکومت دینی کارآمدی ندارد و مردم با دین فاصله بگیرند. دشمن می‌خواهد مردم از دین رویگردان شوند و هر مسئولی با ناکارآمدی خود به این نقشه استکبار کمک کند سرباز دشمن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1260736

مهمترین اخبار ایران و جهان: