نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 18:52

امام راحل جرأت سیلی زدن بر شیاطین را به امت اسلامی داد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با اخلاص و شجاعتی بی نظیر به امت اسلامی جرأت داد تا سیلی محکم بر شیاطین روزگار بزنند.

علی نیکزاد در حاشیه مراسم ارتحال امام راحل در مصلای اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سخت‌ترین شرایط که همه ملت‌های غرب و شرق به قدرت‌های اهریمنی وابسته بودند، ظهور انقلاب اسلامی سیلی محکم بر دهان یاوه گویانی بود که هر روز احساس می‌کردند ملت ایران را می‌توانند در مسیر فزون خواهی خود به غارت و چپاول سوق دهند.

وی تصریح کرد: با تشکیل حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی با درایت و تدبیر امام راحل تحول عظیمی در دنیا شکل گرفت و امروز به برکت این نهضت عظیم و حقیقتی چون امام راحل، امت‌های اسلامی جرأت مقابله با شیاطین روزگار و مستکبران را پیدا کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام آزادیخواهان جهان امروز با تأسی به امام راحل و مکتب ارزشمند آن فقیه زمان سعی می‌کنند تا در برابر آمریکا و دیگر قدرت‌های پوشالی عصر معاصر خودنمایی کرده و عزت و عظمت ملت‌های خود را مورد صیانت قرار دهند.

نیکزاد با برشمردن ویژگی‌های امام راحل در سخت‌ترین روزگار با هدف نجات ملت ایران افزود: به رغم همه تنگناها و سختی کار آن حضرت با ایستادگی و مقاومت، ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی سعی کرد تا در گام نخست برای ملت ایران هدایتگری روشن ضمیر باشد تا این کشور بعد از قرن‌ها سلطه گری بتواند طعم عزت، آزادی و عظمت را بچشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضرت امام با اندیشه و سیره پاک و بی نظیر خود تمام قدرت‌های اهریمنی را به زیر کشید و ثابت کرد تنها قدرت حق تعالی بر جهان غلبه دارد و هیچ قدرت فزون طلبانه نمی‌تواند ملت‌ها را اسیر و گرفتار خود کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت توجه مسئولان به سیره و سلوک امام راحل را در ادامه مسیر انقلاب یادآور شد و اضافه کرد: همه ما باید به دور از تجملات و در اوج ساده زیستی سعی کنیم تا راه و مرام امام را پیموده تا در روز قیامت شرمنده آن امام بزرگوار نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1261436

مهمترین اخبار ایران و جهان: