نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 14:10

«اسطوره شکست‌ناپذیری» ارتش رژیم صهیونیستی نابود شد

یک سایت عبری زبان به هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز مصری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سایت عبری زبان «واللا» گزارش داد که هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.

در این گزارش آمده است که مفهوم اسطوره شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی بعد از رخداد امنیتی در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی و هلاکت سه نظامی صهیونیست در کنار زخمی شدن یک نظامی دیگر به دست سرباز مصری نابود شده است.

در ادامه این گزارش به نقل از منابع نظامی صهیونیستی آمده است که کابینه رژیم صهیونیستی میلیاردها شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای محافظت از مرزهای مشترک با مصر هزینه کرده است.

بر اساس گزارش سایت واللا، هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست سرباز مصری، یک رخداد استثنایی در روابط دوجانبه میان تل‌آویو و قاهره به شمار می‌رود.

پیش از این نیز شبکه عبری زبان کان، حادثه رخداده در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرده بود.

این شبکه صهیونیستی در این باره گزارش داد: یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو سرباز را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیروهای پشتیبانی ارتش اسرائیل که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.

خبرنگار پایگاه خبری تایمز آف اسرائیل نیز در این باره اعلام کرد: حادثه امنیتی در مرز با مصر بسیار خطرناک بود و اگر اجازه داده شود به زودی جزئیات بیشتری از آن را منتشر خواهیم کرد.

گفته می‌شود در حادثه امنیتی روز شنبه در گذرگاه مرزی نیتسانا (مرز مصر و اراضی اشغالی) یک سرباز مصری توانسته سه نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و خودش نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست کشته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1261036

مهمترین اخبار ایران و جهان: