نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 09:13

حادثه تلخی که برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها درس عبرت نمی‌شود

چند روزی از حادثه تلخ تیراندازی و کشته شدن یک نفر در یک مراسم در شهر یاسوج نمی‌گذرد، حادثه دردناکی که انتظار می‌رفت درس عبرتی برای مردم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هنوز چند روزی از حادثه تلخ تیراندازی در یکی از تالارهای منطقه تنگ مهریان نمی‌گذرد، حادثه‌ای تلخ و دردناکی که منجر به فوت یک نفر شد.

در اثر سهل‌انگاری یکی از اسلحه به دستان در مراسم عروسی روز جمعه دوازدهم خرداد، تیر به فیلمبردار مراسم برخورد می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و خانواده‌‌‌ای داغدار و خانواده دیگری گرفتار می‌شود.

حادثه تلخ کشته شدن افراد در مراسم عروسی تنها به همین یک مورد ختم نمی‌شود و طی سال‌های گذشته چندین بار خبر تلخ و دردناک چنین حوادثی در مراسم عروسی مخابره شده است و انتظار می‌رفت درس عبرتی شود اما تاکنون اینگونه نبوده است.

تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا در استان عشایرنشین کهگیلویه و بویراحمد به رسمی ناخوشایند تبدیل شده است‌.

مردم به جای اینکه از این حوادث تلخ درس عبرتی بگیرند خود به تکرار آن اقدام می‌کنند هنوز در مراسمات عروسی و عزا عده‌ای اقدام به تیراندازی آن هم به صورت رگباری ‌و  ایجاد رعب و وحشت می‌کنند گویا از هیچ حادثه‌ای ابایی ندارند.

می‌طلبد قبل از آنکه بیش از گذشته شاهد حوادث تلخ و دردناک کشته شدن افراد در مراسمات عروسی باشیم از این موارد درس عبرت بگیرند و ریش سفیدان و بزرگان و مسئولان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1264880

مهمترین اخبار ایران و جهان: