نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:35

طرح پویش همراهان سفر در بوشهر با استقبال خوبی روبرو شد

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از پویش همراهان سفر ایمن در استان بوشهر استقبال خوبی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید طالب لواسانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از پویش همراهان سفر ایمن در استان استقبال خوبی صورت گرفت، به طوری که ایستگاههای پویش در اغلب ساعت‌های برگزاری برنامه‌ها با حضور گرم مسافران و کاربران جاده‌ای همراه بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: این پویش به ابتکار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و با همکاری ستاد اقامه نماز در ۱۰۰ ایستگاه منتخب کشور شامل راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی طی سفرهای نوروزی برپا شد که سه ایستگاه آن نیز در استان بوشهر طی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین فعالیت داشتند.

لواسانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای در ایستگاههای پویش همراهان سفر یادآور شد: در این پویش برنامه‌های متنوعی از قبیل اجرای سفره هفت‌سین متناسب با صنایع‌دستی و شاخصه‌های گردشگری استان، اجرای موسیقی محلی، ایستگاه نقاشی کودکان، برپایی نماز جماعت، ایستگاه احکام و پذیرایی افطار ساده از مسافران تدارک دیده شده بود تا رانندگان ترغیب شوند هر دو ساعت رانندگی برای ۱۵ دقیقه استراحت کرده و سوانح رانندگی کاهش یابد.

وی یادآور شد: در طرح نوروزی ۲۰۰ راهدار، ۱۶ راهدارخانه در کنار ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری فعال بوده که نقش بسزایی در تأمین ایمنی مطلوب جاده‌ای در کنار سایر دستگاه‌های همکار نظیر پلیس راه داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131380

مهمترین اخبار ایران و جهان: