نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 19:40

آل‌هاشم: سرنوشت آذربایجان به دریاچه ارومیه گره خورده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سرنوشت دو آذربایجان شرقی و غربی با سرنوشت دریاچه ارومیه گره خورده و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای احیای آن در ماه های گذشته امیدواریم رئیس جمهور همچنان عنایات ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در دیدار رئیس جمهور با مردم آذربایجان شرقی در جریان سفر دوم استانی به تبریز در سنگفرش ارک تبریز اظهار داشت: آذربایجان و دیرینه افتخارآفرین آن در مرکزیت تمدنی غرب کشور اقتضائاتی دارد که بخشی از آن را در برنامه‌های امروز و حضور گسترده مردم دیدیم.

وی با تشکر از پیگیری دولت سیزدهم در خصوص ثبت شرکت مستقل مس آذربایجان، آن را زمینه‌ساز نقش‌آفرینی این ظرفیت معدنی در توسعه استان منطقه دانست و گفت: سرنوشت دو آذربایجان شرقی و غربی با سرنوشت دریاچه ارومیه گره خورده و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای احیای آن در ماه های گذشته امیدواریم رئیس جمهور همچنان عنایات ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تکمیل پروژه ۲۲ ساله راه آهن تبریز - میانه و کاهش سه ساعته سفر در این مسیر را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: البته انتظار داریم و از دولت می‌خواهیم تکمیل سایر خطوط این مسیر تا ایستگاه راه آهن تبریز نیز تسریع شود.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271637

مهمترین اخبار ایران و جهان: