نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 20:54

خواهان توسعه صنایع مس در منطقه آذربایجان هستیم

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خواهان توسعه صنایع مس در منطقه آذربایجان و افزایش میزان بهره وری و کارآفرینی و ایفای نقش آن در توسعه استان با ملاحظات زیست محیطی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر پنج شنبه در دیدار مردمی حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور با مردم آذربایجان که در محوطه ارک شهر تبریز برگزار شد با اشاره به استقبال گرم مردم استان از رئیس جمهور، اظهار کرد: لازم می‌دانم بار دیگر به شما مردم غیور تبریز و آذربایجان آفرین بگویم که این بار نیز غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: آذربایجان به قابلیت و دیرینه افتخار آمیز آن برای مرکزیت تمدنی در شمالغرب کشور به تعبیر مقام معظم رهبری اقتضائاتی دارد که بخشی از آن‌ها را شما امروز در این تجمع و برنامه‌هایی که منعقد شده می‌بینید.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از خوش قولی و اقدام ارزشمند دولت جمهوری اسلامی و شخص رئیس جمهور محبوب راجع به ثبت شرکت مستقل مس سونگون آذربایجان، خواهان توسعه صنایع مس در منطقه آذربایجان و افزایش میزان بهره وری و کارآفرینی و ایفای نقش آن در توسعه استان با ملاحظات زیست محیطی هستیم.

آل هاشم گفت: از اقدامات انجام یافته در راستای پروژه ۲۳ ساله مسیر راه آهن تبریز به تهران و کاهش حدود چهار ساعت زمان سفر از محضر حضرتعالی و دست اندرکاران دولت تشکر کرده و می‌خواهیم با اولویت با تکمیل سایر خطوط آن مسیر تا ایستگاه راه آهن تبریز انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271737

مهمترین اخبار ایران و جهان: