نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 12:39

مرادی: قضاوت داوران با امکانات ضعیف عالی بوده است

ناظر دربی 101 گفت: داوران ما با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلال مرادی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دربی 101 در خصوص سخت گیری‌ها برای مسابقه فردا اظهار داشت: ما قانون را اجرا می‌کنیم و سخت گیری نیست. هرچیزی که قانون گفته و از ما خواسته اند را اجرا می کنیم و چیزی از خودمان نداریم.

وی ادامه داد: باید مسابقات خودمان را با رقابت هایی که AFC برگزار می کند را مقایسه کنید، آیا آنها اجازه می دهند که هرکسی هرجای زمین دلش خواست بایستد؟ ما می‌خواهیم به سمتی برویم که مسابقات با نظم برگزار شود.

ناظر بازی دربی 101 در مورد اینکه در بازی نساجی و پرسپولیس چند بازیگر وارد زمین شدند، گفت: من کاری به آن بازی ندارم. من که مسئول برگزاری بازی هستم یک وظیفه دارم و خبرنگار  و عکاس هم یک وظیفه دارد. اگر وظایف خودمان را بدانیم هیچ وقت شاهد بی احترامی نخواهیم بود.

مرادی در مورد اینکه استقلال می‌گفت باید داور خارجی دربی را سوت بزند، عنوان کرد: باید تمام زحمات داوران با وجود کمبودهایی که دارند پوشش داده شود. کمیته داوران باید به داوران هد ست بدهند تا شرایط بهتر شود.

وی در خصوص اینکه آیا نمره قبولی در این فصل به داوران می‌دهید یا خیر، گفت: با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249181

مهمترین اخبار ایران و جهان: