نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 13:02

احتمال حضور «اسطوره برزیلی» در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احتمال می‌رود «کافو» یکی از اسطوره های فوتبال برزیل در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور به میزبانی آبادان حضور یابد.

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استاندار خوزستان برای مسابقات فوتبال دانش آموزی به میزبانی آبادان ابلاغ دریافت کرده و هم اکنون به صورت مستمر جلسات به صورت مستمر و تخصصی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور دارای لوگوی اختصاصی است، افزود: شعارهای فرهنگی و ورزشی مناسب برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی ورزشی، عنوان کرد: برای حضور تیم فوتبال دانش آموزی کشور برزیل و استان بصره کشور عراق اقدامات لازم انجام شده است.

مولوی ادامه داد: با توجه به سطح بالای مسابقات و قدمت فوتبال در آبادان درخواست دادیم تا یکی از پیشکسوتان فوتبال برزیل به این شهر سفر کند و احتمال می‌رود «مارکوس اوانجلیستا د مورایس» معروف به «کافو»، اسطوره فوتبال برزیل و یکی از ستاره‌های فوتبال جهان در آبادان حضور یابد.

وی با اشاره به مزیت‌های مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور، توضیح داد: بُعد فرهنگی، اجتماعی و تربیتی فقط برخی از ظرفیت‌های این مسابقات و نشان دهنده اهمیت بالای این رویداد مهم است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اکنون در استان‌های کشور مسابقات استانی دانش آموزی به منظور تشکیل تیم منتخب استان مربوطه برای حضور در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در حال برگزاری بوده و شور و حال ورزشی به جریان افتاده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967637

مهمترین اخبار ایران و جهان: