نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 19:30

«میهمانی لاله‌ها» در بهار فجر انقلاب/عطرافشانی مزار شهدا انجام شد

اردبیل- آیین معنوی «میهمانی لاله‌ها» در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر در اردبیل برگزار شد تا ادای احترام به شهدا و ایثارگران انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که عصر پنجشنبه در اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: راه عزتمند شهدا، راه با اقتدار و صلابتی است که دشمن از هیبت و شکوه آن همیشه در ترس و واهمه بوده است.

داور نوری شهدا را افتخارآفرینان این سرزمین عنوان کرد و گفت: در سایه خون پاک شهدا است که ملت ایران امروز مسندنشین عزت و عظمتی باشکوه هستند که دوستان و دشمنان به چنین جایگاهی غبطه می‌خورند.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت با تقدیم جان خود سعی کردند تا برای این مرز و بوم و مردم آزاده ایران شرافت همیشگی به ارمغان آورند که نام و یاد آنها را در هر دوره و مقطع زمانی و مناسبتی پاس می‌داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با برگزاری آئین میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار شهدا سعی داریم تا پاسدار این عزت و شکوه باشیم و قطعاً وجود سه هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز، آزاده و ایثارگر برای این سرزمین معنوی ذخیره‌ای ارزشمند است.

نوری توطئه‌های دشمنان را برای شکستن وحدت و همگرایی ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم ما بعد از گذشت ۴۴ سال همچنان به راه و مسیر انقلاب و عزت خلق شده به دست شهدا و امام راحل پایبند بوده و ذره‌ای از این مسیر زاویه نگرفتند.

وی تلاش مستکبران را برای ناامید جلوه دادن مردم این سرزمین یادآور شد و اضافه کرد: ما با داشتن چنین سرمایه‌های معنوی، هیچ وقت به نقطه شکست و ناکامی نمی‌رسیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: شهدا در حقیقت راه و مسیر عزت و اقتدار را برای ما به روشنی نشان دادند و ما وظیفه ادامه راه این شهدا و آرمان بلند آنها را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم شرکت‌کنندگان با عطرافشانی و گل‌افشانی مزار شهدا، به راه و مرام آنها ادای احترام کرده و به تداوم راه عزتمند آنها تاکید کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015637

مهمترین اخبار ایران و جهان: