نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 13:47

۱۸۰ شبکه داخلی وبرون مرزی صدا و سیما فعال است

ساری- معاون فنی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی مازندران گفت: رسانه ملی اکنون دارای ۱۸۰ شبکه داخلی و برون مرزی است که فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی پیش ازظهر جمعه در آئین بهره برداری از طرح‌های فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران، مازندران ار از استان‌های پیشرو در حوزه اچ دی سازی فرستنده‌ها ذکر کرد و گفت: با اجرای طرح‌های دهه فجر ۸۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ شبکه داخلی و برون مرزی رسانه ملی فعالیت می‌کند، شمار ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی را هفت هزار ایستگاه ذکر کرد و گفت: از سال ۸۸ بخش آنالوگ را به دیجیتال تغییر دادیم.

وی از مازندران به عنوان استانی پیشرو در حوزه اچ دی سازی و دیجیتال سازی فرستنده‌ها یاد کرد.

پخش روزانه ۱۰ ساعت از برنامه استان‌ها در شبکه‌های ملی

عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز ضمن اشاره به درخشش مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون در حوزه‌های مختلف از جمله نانو و نظامی جزو کشورهای برتر دنیا است.

وی ادامه داد: دشمنان با رسانه‌های معاند درپی داستان سرایی برای برهم زدن فضای داخلی ایران اسلامی بودند و رسانه ملی با ساخت برنامه‌های مدون دست این رسانه‌ها را برای مردم رو کرده است.

وی عدالت گستری را از برنامه‌های صدا وسیما بیان کرد و گفت: در این راستا از هفته آینده روزانه ۱۰ ساعت از برنامه‌های شبکه‌های ملی به استان‌ها تخصیص داده می‌شود.

۳۳ پروژه عمرانی و فنی صدا‬ و‬ سیما‬ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در مازندران بهره برداری شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016737

مهمترین اخبار ایران و جهان: