نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:07

انقلاب اسلامی موجب شد عزت و عظمت از دست رفته مردم به آنان بازگردد

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یک قدرت چشم‌گیر در جهان تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا عزت و عظمت فراموش شده امت اسلام را به آنان بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چهارباغ، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام که مصادف می‌شود با روز پدر، گفت: درخشش امیرالمؤمنین(ع) در دوران جوانى، همان الگوى ماندگارى است که همه‌ى جوانان می‌توانند آن الگو را سرمشق خودشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یک قدرت چشم‌گیر در جهان تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا عزت و عظمت فراموش شده امت اسلام را به آنان بازگردد.

وی در بخش دیگری به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: جنس سخنان رهبرمعظم انقلاب دردیدارهای اخیراز نوع گفتمان‌سازی است و «مردمی‌سازی» رویکرد اصلی آن است. توجه به ایران و فرهنگ ایران و ساخت ایران را می‌توان از حیث برشمرد.                                          

محمدی در ادامه با بیان اینکه در مولدسازی اگر درآمدی کسب می‌شود باید حتماً در توسعه زیرساخت‌ها استفاده شود، تصریح کرد: اینکه درآمدها در هزینه‌های جاری مصرف شود قابل قبول نیست، دولت نیز باید از حیث خطوط قرمزی ترسیم کند.

وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار رژیم صهیونیستی تمام است و سال‌های آخر عمر خود را می‌گذرانند، اظهار کرد: این امر توسط خودشان نیز تایید و‌ تاکید می‌شود.

امام جمعه چهارباغ گفت: دانشمند مشهور و برنده جایزه نوبل، دانیل کانمن اسرائیلی گفته مشاهدات او نشان می‌دهد، کار اسرائیل تمام است. 

خطیب نماز جمعه چهارباغ در پایان سخنان خود به زلزله خوی اشاره کرد و یادآور شد: ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم دیگر استان‌های کشور آغاز شده است، ما نیز به عن‌ان بخشی از مردم استان البرز به هموطنان خود در خوی کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: براساس اعلام سازمان هلال احمر، «زلزله‌زدگان خوی» به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند، فلذا گروهی که قصد کمک دارند در این زمینه اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017037

مهمترین اخبار ایران و جهان: