نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 19:43

مدیران دست آوردهای نظام را تبیین کنند/ حرکت رو به جلوی کشور

دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران انقلابی تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: جمهوری اسلامی به معنای واقعی بی نظیر ترین انقلاب بوده است.

وی حفظ نظام را از واجبات خواند و تصریح کرد: به عنوان مدیر انقلابی دست آورد های نظام را برای نسلی که انقلاب را ندیدند، تبیین کنید.

موسوی بر برگزاری دهه فجر با بالاترین کیفیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: تبیین دست آورد های نظام منحصر به دهه فجر نباشد و در اجرای برنامه‌های این دهه مبارک هیچ دستگاهی کوتاهی نکند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از بانوان، بیان کرد: ما سختی‌ها و مشکلاتی داریم، اما امواج انقلاب رو به جلو است و روزی این ملت در زیر چکمه‌های استکبار جهانی هیچ چیزی نداشت، ولی امروز عظمت و مجد انقلاب اسلامی را می‌بینیم.

موسوی تاکید کرد: سعی کنیم از قطار انقلاب پیاده نشویم که اگر جدا شدیم برای همیشه عقب خواهیم ماند، پس هر کاری برای پیشرفت و ترقی این انقلاب انجام دهیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تصمیم سران کشورهای اروپایی در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی گفت: تمام این اقدامات از روی استیصال و درماندگی است.

موسوی خاطر نشان کرد: اینها برای زمین زدن انقلاب به هر کاری متوسل شدند، اما آینده انقلاب همانطوری که وعده داده شده ریشه دار، روشن و درخشان است.

وی با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی دشمنان را وادار به تسلیم خواهد کرد، افزود: هم اکنون بیش از ۶۰ کشور جهان خواستار بستن قرارداد تسلیحاتی با ایران هستند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه گفت: این شهرستان کارگاه‌های صنعتی و تولیدی ندارد و گاهی که خرده کارگاه‌هایی در شهرستان راه اندازی می‌شوند، مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این کارگاه‌ها در گام اول و هنگام فروش محصولات دچار مشکل شده و باید مدیریت کنیم که محصولات کارگاه‌های تولیدی در حوزه مدیریتی خود را خریداری کنیم.

وی در پایان با گریزی به شرایط کرونایی و وضعیت زرد شهرستان، تاکید کرد: به زودی در وضعیت نارنجی قرار خواهیم گرفت و مدیران در دستگاه‌های زیر نظر خود بطور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از این پیک بسلامت عبور کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 991337

مهمترین اخبار ایران و جهان: