نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 14:51

۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان

گرگان- دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان با بیان این که ۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر استان است، گفت: اهالی رسانه ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله شهابی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: فلسفه وجودی جشنواره ابوذر در پنج محور رسالت در پیام رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری است و امیدواریم اصحاب رسانه گلستان بتوانند با عمل کردن به این مهم به رسالت خود به بهترین نحو عمل کنند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان افزود: اهالی رسانه با تولید محتوا می‌توانند در جامعه روشنگری کرده و به نقش جهاد تبیین خود در جامعه عمل کنند.

وی گفت: برشمردن معضلات جامعه نظیر فقر و بیکاری هنر نیست و رسانه‌ها باید راهکار و ایده‌های که ظرفیت سازی و تولید محتوا داشته باشد را در قالب‌های مختلف هنری و خبری ارائه کنند.

شهابی گفت: امروز جامعه ما نیازمند امیدآفرینی است و رسانه‌ها می توانند با انتشار اخبار امیدبخش به روحیه نشاط در جامعه کمک کنند.

وی بیان کرد: محورهای هشتمین جشنواره ابوذری شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار است.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا بیستم آذر ماه بوده و اهالی رسانه ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر در هفته دوم دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 888181

مهمترین اخبار ایران و جهان: